Födelsedagar

 
 
Kommande vecka bjuder på både min och Ilkkas födelsedag (Ilkkas imorgon och min på tisdag) så i helgen har vi firat detta tillsammans med våra familjer. Av min fina familj fick jag en splitteny cykel (som skall inhandlas inom kort) och Ilkka fick presentkort på GameStop som han valde att köpa en Xbox 360 för.
 
Av Ilkkas föräldrar har vi fått en resa till valfri huvudstad med tillhörande barnpassning här hemma (!!) så jag sitter just nu och kollar flyg och hotell. Det ser ut som vi kommer att åka till Amsterdam och förhoppningsvis kan vi åka i början av April om vi kan få ledigt från våra arbeten. Jag är skitpepp på Amsterdam! Verkar vara en mysig stad med häftig arkitektur. Vi valde mellan Paris, London, Budapest och Amsterdam och för mig kändes valet faktiskt lätt. Är nyfiken på Anne Frank-museet, Van Gogh-museet, Red-Light District och alla coffeeshops haha!
 
Kolla in det här liksom!
 
 
 
 
Någon som varit i Amsterdam och vill tipsa om grejer att se?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0