Är ni kvar?

Min närvaro här har efterfrågats och jag hoppas att nu när jag har semester (I SEX VECKOR!!!) kan jag kanske anstränga mig lite mer för att hålla den här fina lilla bloggen vid liv.
 
Semestern kommer att spenderas enligt följande: Fredag nästa vecka tar jag och Dorian med oss mamma/mormor och bosätter oss i Dalarna i en vecka. Lugn och ro och lite turistande står på agendan och gladast av alla är nog Ilkka som ska få vara själv hemma i 9 dagar :) På vägen hem från Dalarna stannar vi till i Alfta för att besöka syrrans sambo med familj under en helg. Syrran kommer dock lysa med sin frånvaro då hon inte har semester förrän veckan efter. Sen slår jag och Dorian ihjäl en vecka själva innan svärföräldrarna tar med honom till Finland i tio dagar. Själv ska jag njuta av ensamma dagar och mysiga kvällar tillsammans med Ilkka som den här sommaren inte har någon semester alls eftersom han gjort ett trevligt karriärbyte som för honom betyder normala arbetstider och inget helgjobb och för oss innebär det att vi får umgås med honom mycket oftare! Inte en dag för tidigt och han trivs så himla bra. Han pratar om det nonstop när han kommer hem, hur kul han har på jobbet. Winwin för alla inblandade :)
 
Sen planerar jag och mamma att ta med oss Dorian till Gränna och sen vidare till Astrid Lindgrens värld men var när hur är inte bestämt än. Några umgängestimmar med grannar och vänner lär det bli också!
 
I höst går jag tillbaka till jobbet men byter tillbaka till min gamla avdelning. I vinter händer mycket spännande men det återkommer jag med lite senare i sommar!
 
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: josefin

låter som riktigt härliga och roliga planer! :) Och väntar med spänning på vinterplanerna! :D

2013-06-23 @ 19:13:00
Postat av: Terése

Låter ju helt perfekt.

Om ni behöver mellanlanda eller råkar ha tid över så bor jag ca 25min bilfärd från Astrid Lindgrens värld. Kan bjuda på ett vardagsrum att sova i om ni behöver/vill spara in pengar på boende också. Du kan nå mig på fejan i sådan fall. I annat fall så skall jag (med familj) försöka våldgästa dig i ditt hem i sommar ;)

2013-06-23 @ 20:45:23
URL: http://bouvierbaby.se
Postat av: AlexAlex

Åå önskar så att jag också kunde vara i Alfta när ni åker dit men hoppas ni får det mysigt ändå!

2013-06-25 @ 19:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0