Suspended Coffee Stockholm

För sex timmar sedan startade jag en sida på Facebook för att sprida budskapet om Suspended Coffees vidare till så många som möjligt, framförallt i Stockholmsområdet. Vi är nu uppe i 115 likes och det stiger. Hela tiden. Det här är lika roligt som det är läskigt (så läskigt att jag tvingade Emma att vara min partner in crime och administrera sidan med mig) men jag känner att det här kan gå hur långt som helst.
 
Jag har skrivit ihop ett informationsblad som jag tänker att vi ska dela ut till kafféer och restauranger (jag fick ett mail från en krögare som gärna ville hjälpa till att sprida detta) under helgen V. 15. Sen har jag planer på att kontakta Stadsmissionen som dagligen har kontakt med människor som kan dra nytta av det här.
 
Tänk vad en lite tanke kan generera, va?
 
Vill ni veta mer, gå in på Suspended Coffee Stockholms Facebooksida!

Kommentarer
Postat av: Terése Bouvier

Jag slängde in länken till facebooksidan på "Alex och Sigges Podcast - snacket efteråt" på facebook, då de nämnde fenomenet. Har också gjort ett litet blogginlägg med länkar, inte för att jag har så mycket besökare, men ändå ^^

2013-04-02 @ 17:31:55
URL: http://bouvierbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0