1 vecka 1 dag

Så långt har det gått sen jag skrev något sist. Ej okej, jag ber om ursäkt mina vänner!

Det här har hänt: Dorian är frisk, inga mer prickar men spåren efter dem finns kvar i form av små, små skorpor som även de sakta men säkert försvinner. Jag är sjuk för första gången på säkert två månader faktiskt, måste vara något slags rekord. Har i alla fall varit hemma idag och kommer så även vara imorgon.

Vi, jag anna samra robert, åker på stugweekend i Fagersta nästa helg! Ska bli så jävla skönt. Bara dricka öl/vin, spela spel, snacka skit och umågs. Can't wait faktiskt, behöver ett brejk känner jag.

Andra nyheter: Skatteåterbäringen har kommit vilket innebär att jag precis beställt tapeter till hallen och Dorians rum. Beställer till vårt rum imorgon. Till hallen blir det Cole & Son's klassiska Woods i svart/vitt och Dorian kommer att få en ur Boråstapeters nya kollektion Lilleby Kids. Jag kan inte ens förklara hur svårt det har varit för mig att bestämma mig, framförallt när det gäller Dorians rum. Men så idag dök den upp. I Mamatidningen fick man ett tapetprov som väckte fjärilarna i magen. Helt perfekt! Han ska ha kvar sina gröna väggar och så bryts det av med denna som fondväg . Kommer bli så himla fint. I vårt rum kör vi Josef Franks Eldblomma, har alltid älskat den. Behöver jag säga att jag längtar till allt är klart? Tackar gudarna för den vääääääldigt generösa återbäringen. Hela hallen, badrummet och klädkammaren kommer att fixas. Sen ska resten sparas. När allt är klart blir det äntligen inflyttningsfest! Tänker mig första helgen i Augusti, då borde väl folk vara tillbaka från semestern? Annars får det bli senare, vill att allt ska vara klart. Och att alla ska komma!

Igår beställde jag lite förstoringar av fotografier att ha på väggarna, just nu är det väldigt snålt med sådant hemma hos oss tyvärr. Det blir två på Dorian och en bild ur bliqueer.nu-kampanjen som min systers sambo Henrik hjälpt mig med. Kan ni gissa vilken? Tycker den är helt fantastisk! Kanske att jag slänger upp en bild på resultatet när jag fått hem fotona och fixat ramar till dem.

Framtida projekt bli nya golv i hela huset och nytt kök. Men det blir inte än på ett tag. Tänker mig vitlaserat askgolv och 50-talsinspirerat kök!

Hoppas ni mår bra och att ni får en fin helg, vi ska nog mest planera vidare och städa :)

Kärlek

Sabina

Kommentarer
Postat av: Cissi

bara det inte blir andra helgen i augusti, för då är vi på wow! :) (ja, jag bjuder här med in mig själv -och kanske peter)

2012-06-13 @ 22:34:35
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0