När verkligheten blir för skrämmande

Jag har gått ur Facebook. Ilkka gjorde det för några veckor sedan och jag tyckte han var galen. Hur kan man leva utan Facebook? Men den senaste tiden har några debatter rasat och det har visat sig att jag har vänner, släktingar, familj som står för saker jag skäms över att förknippas med. Så jag fick nog. Jag orkar inte kämpa i motvind mot idioter och jag KAN inte hålla käften så så länge det finns forum där jag kan försöka utbilda folk så kommer jag att göra det trots att det inte är hälsosamt. Så jag gick ur. Jag. Gick. Ur. Facebook.
 
Jag fortsätter vädra här istället. Fortsätter lägga upp foton på Instagram och kanske att jag blir en mer aktiv twittrare. Men Facebook? Näe. Inte på ett tag iaf.
 
Kärlek
 
Sabina

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag gjorde samma sak, sommaren 2011 gjorde jag mitt sista där! det kändes skönt från dag 1 och jag har inte saknat det en enda sekund.. allt "skvaller" kommer ändå fram genom andra:)

Hoppas du mår bra Sabina,
Kram Petra

2012-12-17 @ 10:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0