SL - monopolet från helvetet. Jag har vari...

SL - monopolet från helvetet. Jag har varit så bra vän med SL i alla år. Medan alla klagat har jag, oftast, försvarat dem. Men ni får det fan vara nog. När man inte kan fylla på sitt jävla accesskort i automaten för att de bara tar kontanter och tvingas betala smsbiljett för att det är det råd man får från konduktörsjäveln på tåget då brister det fan även för mig. På bussar och tåg får man inte betala kontant och i automaterna tar de inte kort?! Hur i själva helvetet går det ihop? Jag hatar Stockholms Lokaltrafik med en brinnande passion. Och så undrar de varför folk tar bilen eller plankar hellre än betalar 790 kr för en tjänst som sällan eller aldrig fungerar som den ska? Far åt pipsvängen med er era jävla fittnyllen!!


Kommentarer
Postat av: josefin

Jag är också oftast vän med SL men i bland får man faktiskt kalla dom fittnyllen med all rätt!! Jag har aldrig varit med om en access-automat där det inte går att betala med kort, men om det nu finns såna så kan man väl för fan åka gratis den gången!! GRR!!!

2011-09-27 @ 08:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0