Bajserier

Förlåt men: DORIAN SKET PÅ POTTAN IDAG! Alltså, det kan tyckas vara ett litet steg för människan i sig men med en son som är precis som sin mor var då hon var liten (på med blöja, stå i exakt samma hörn, skit) så är det en jävla vinst varje gång ungen sätter sig på pottan och "gör en bajsorm", som han själv säger. Det har hänt exakt två ggr det senaste halvåret och det funkar bara om vi säger att det inte finns några blöjor och han gått och hållt sig ett tag. I slutet kan han nästan inte stå still och jag känner mig som en djävul med treudd som plågar honom men den här gången hade vi faktiskt inga blöjor. Bara en som skulle på för natten. Han är ju helt blöjfri dagtid förutom när han bajsar och någon gång måste han ju lära sig att han överlever en bajsorm, fortfarande hans ord, som hamnar utanför blöjan känner jag. Så, WOHO för bajsormar i pottan!

Jag slutar aldrig förvånas över saker som gör mig stolt idag. Om någon hade sagt till mig för tio år sen att jag när jag är 26 år gammal kommer bli glad för att någon skiter någon annanstans än på en toalett och att jag dessutom är  tvungen att ta hand om skiten och dessutom utdelar high fives för prestationen hade jag fnyst och sagt yeah right.

Livet, hörrni. Obegripligt.

PPE

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0