Glömde jag?

Vi packar här hemma. Vi skrev på papper med köpare i onsdags och nu ska de bara, snabbt som fan, godkännas av föreningen så blir den här flytten av trots allt. Vi fick ungefär det vi behövde så på tisdag går flyttlasset till Ormsta och vårt nya hus! Men vi ropar inte hej än. När vi har nycklarna i handen kanske vi kan andas ut. När köparna flyttar in här i mitten på november torde det väl vara helt klart? Jag har lärt mig att inte ta ut något i förskott men ett litet leende vågar jag mig nog på!

Hoppas ni har haft en bra helg.

PPE

Sabina


Kommentarer
Postat av: sarah

woho!!! grattis!! åh så skönt för er!! förstår att ni inte vågar ropa hej.. men nu måste de gå i hamn! KRAM

2011-10-30 @ 17:46:39
URL: http://lillagrodans.blogg.se/
Postat av: Terése/bloggaren

Åhå gött!

Då bor ni grannar med min pappa också ^^

2011-10-30 @ 18:45:25
URL: http://bouvierbaby.blogg.se/
Postat av: josefin

JAAAA du glömde!!! Men jag har fått reda på det ändå ;) Johan sa igår att han skulel till er och hjälpa Ilkka tar ner skåp.. och då undrade jag ju så klart varför ni ville ta ner dom.... men skit samma, GRATTIS!!! Jag håller tummarna fortsatt tills ni ropat hej :)

2011-10-30 @ 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0