Bla bla bla

Ibland har jag dagar då jag kan tänka mig att sitta framför datorn och blogga hela dagen. Om allt och inget liksom. Men hur roliga texter skulle det bli? Jag skulle kunna skriva om hur tillfreds jag är just idag trots att Telenor har retat gallfeber på mig. Om hur mysigt det är när man hör Dorian bråka med Ilkka bara för att det inte är mig han bråkar med. Hur likvärdigt mysigt det är när de blir sams och badar ihop. Om hur mycket jag ser fram emot Ilkkas semester och allt vi inte ska göra då eftersom vi bara vill ta det som det kommer. En tripp med vänner och en med familj blir det men först har vi två veckor bara vi. Sen börjar jag jobba i höst och höjer vår gemensamma inkomst med flertalet tusenlappar så nu slipper vi svälta ett år framöver. Sånt vill jag skriva om. Men nu är de färdigbadade och vi ska se en film ihop.

Hoppas att alla mina älskade vänner ute i kosmos får en vidunderlig helg!

PPE

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0