Vågproffs, någon?

Nu när jag vägde mig på kvällen, ville väl se hur mycket man går upp under dagen, väger jag plötsligt 84.3. But why? Jag fattar noll. Det är ju nästan 1 kg mindre än imorse. Vågen är helt nyköpt så den funkar som den ska får jag anta.. Någon som vet? Hör av er.

Jag har, tillsammans med lilla familjen, precis trotsat min förkylning och tagit en PW på 40 minuter. Har knappt ätit något idag och är inte direkt hungrig heller. Måste vara sjukdomen. Inte bra. Man måste ju äta har jag hört någonstans någongång av någon smarting. Men imorgon har jag min fridag den här veckan för då ska jag och Ilkka gå på bio. Vilken film det blir återstår att se! Jag börjar redan planera godismenyn..

PPE

Sabina

Kommentarer
Postat av: Mamma

Smarting=mig! Puss

2011-07-04 @ 23:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0