Im gonna ride my bike until i get home

Idag snodde jag en andra cykel av mormödrarna. Jag älskar att cykla. På riktigt. Bästa motionen för tjockisar. Man får sitta ner OCH slipper anstränga sig i nedförsbackar. I uppförsbackar blir det värre dock.. På tal om tjockisar och motion har jag startat en ny viktnedgångshype. Ska gå ner 20 kg innan nästa graviditet. Jo jag vet att det är tämligen ovanligt att vilja gå ner INNAN en graviditet men sen har jag väl aldrig kunnat kalla mig normal utan att ögonen går i kors heller. Har loosat 2 kg hittills. (Ja Emma jag tjyvvägde mig imorse..) Jag tror faktiskt att det kan gå bra den här gången. Jag hoppas det. Är trött på att vara den tjocka tjejen som har snygga kläder men inte riktigt gör dem rättvisa.. Sen är jag så himla trött hela tiden också. Det gillar jag ännu mindre. Ska kanske föra lite dagbok här på bloggen? Vi får se.

Jag har åkt på en sommarförkylning. Värsta sorten, går aldrig över. Har feber men bara lite. Bra sätt att börja semestern. I detta nu sitter jag med Metallicas avslutning av Big Four i bakgrunden. Har jag sagt att jag är smygmetalare? Inte många som vet men, det är sant. Det skär i bröstet att jag missade Anthrax. Visste inte ens att de visade spelningarna på SVT :( Nu är det fyrverkerier! Hatar fyrverkerier egentligen men i konsertsammanhang känns det logiskt på nåt vis? Eller? Inte? Ok.. Är inte Kirk Hammett fräsch? I like him. Men James är min favvis. åå ONE!

Jag ska sluta skriva nu. Känner att febern går upp och jag brukar balla ur just då.

PPE

Sabina


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag som läser så fort du skriver hejjar på!



kram erika

2011-07-04 @ 08:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0