En helg på landet som sagt

I fredags vaknade jag 9.15. Kl 10.00 var vi färdigpackade och på väg till bussen. Lite lagom spontant så där. Vi blev upphämtade i Norrtälje av Ilkkas bror och vid lunch (?) var vi så framme i Grisslehamn där Ilkkas brors tjej har en stuga av helt rätt kaliber. Vi har badat (inte jag såklart) vi har grillat korv (tog en timma för oss att inse att gasolen var slut och byta tub, har aldrig väntat så länge på grillkorv) och vi har myst. Dorians lille kusin var såklart med och de lekte fint. Kusinen iaf, Dorian tyckte mest om att ha henne på en arms avstånd. Minst. De är läskiga de där ettåringarna. Helgen avslutades med att han nästan klämde hennes fingrar i en dörr. Allt i flyktens namn. Nu är vi iaf hemma. Min förkylning börjar äntligen ge med sig så jag hoppas att veckan som kommer bli något mer aktiv än den förra.

Förresten har jag fått tio myggbett på ena skinkan. Jo det är sant. ENA skinkan. Nu är det sommar mina vänner. Myggen älskar mig. Jag älskar inte dom.

PPE

Sabina

Kommentarer
Postat av: Alex

Mysigt =D Haha jag kan tänka mig hans min när han vill leka ifred, "Hallå kan nån ta bort den här saken som försöker sno mina leksaker?!"

2011-07-11 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0