The next time lifeline

ÅÅ bloggen, jag försummar dig så! Ledsen, igen, för kass uppdatering.

Igår köpte jag ny soffa (yey!). Jag och världens bästa Mammi åkte ända ut till Tyresö och det var ett äventyr kan jag säga. När mor min skulle köra runt bilen fastnar den på säljarens grannes uppfart i en mumsig blandning av snömodd, slask, vatten och gud vet vad. Vi blev kvar i en timma. Och vilka supertrevliga människor vi hade turen att beblanda oss med sen! Mannen i huset både skottade och puttade och körde och kämpade för att vi skulle få upp bilen och till slut lyckades vi ju. Till och med grannkvinnan kom ut och puttade. Det är verkligen SNORHALT ute people.

Soffan är iaf på plats nu, en sketafin beddinge resmo. Sov i den i natt, utan Ilkka han är i Berlin, och det var uuunderbart. Jag är så nöjd. Idag slängde jag ut vår gamla säng och vår fula lampa på blocket i tron att ingen skulle vara intresserad. Sängen hämtas imorgon för en femtiolapp MER än begärt och lampan har två intressenter. Who knew?

För övrigt är jag hemma från praktiken idag eftersom huvudet kändes så där misstänksamt tungt i morse igen. Och mycket riktigt, febern är tillbaka. I love you my old friend.. not..

Hur har ni det där ute? Håller ni också på och vårrensar? Jobbar? Sjuka? Tell meeee!

Puss på er

Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

så nyfiken o se resultat :D



här är de vab vab vab



erika

2011-01-18 @ 14:45:05
Postat av: Sabina

Vi kan säga att Dorian vamar :) Kanske bli ett litet hemma hos reportage sen när allt är klart? Vad sägs om det?

2011-01-18 @ 18:30:47
URL: http://alphabettown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0