Långsamt genom rummen går hon ut

Nytt år nya möjligheter. Det här året ska bli så himla bra, jag känner det. Jag hoppas det. Jag hoppas på jobb, körkort, flytt och mer äventyr med min underbara lilla familj. Jag önskar mig en fartfylld vår följd av en lugn sommar i Finland. Jag hoppas att det här är året då mina mål nås och jag hoppas att jag i år kan hitta rätt igen. För efter en incident i April har jag helt tappat bort mig själv på många plan. Litar inte på mig själv alls och vissa dagar är jag så totalförvirrad att ljuset i tunneln blir till en svag nyans av grå. Helt onåbart blir det där slutet av tunneln som var 2010.

2011 ska bli förändringarnas år. Är ni med mig?

Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR MED



erika

2011-01-02 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0