I need protection, please

Gaaah förkylningingen från helvetet har invaderat min kropp och knopp. Avskyr verkligen förkylningar. Helt värdo. Vi är krassliga allihop och helst skulle jag vilja ligga hemma och glo på dåliga rullar resten av veckan men det är galet mycket att göra på kontoret så jag får gott gå dit och skämmas varje gång jag måste gå på toan och snyta mig.

Igår var ni 26 unika personer som läste. Undrar vilka ni är? Vad ni gör om dagarna? Vad ni vill läsa mer om? Vad ni tycker om? Vad ni inte tycker om? 26 kanske inte är en magisk siffra i resten av bloggvärlden men för mig är det skithäftigt :)

Det kan hända att jag återkommer senare med Dag 14:Min favoritmusik. Men det är troligast att jag går och lägger mig. Det inlägget kräver lite extra finess, jag lever och andas ju musik.

Just nu andas jag inte alls. Det bara rinner massa snor..

Puss på er

Sabina

Kommentarer
Postat av: josefin

Jag är Josefin. Jag jobbar på Stadium om dagarna. Jag vill läsa mer om vad du har i din handväska ;) Jag tycker om choklad. Jag tycker inte om dumma människor.

Krya på dig!!

2011-01-12 @ 21:38:09
Postat av: Sabina

Men hej Josefin! Jag kan meddela att jag beställt två nya handväskor. Kanske kan skriva ett inlägg om vilken jag kommer använda först och vad jag stoppat i den när dom kommer?

2011-01-12 @ 21:53:26
URL: http://alphabettown.blogg.se/
Postat av: josefin

Ohh!! Gärna det! Glöm inte lägga ner alla "could-come-in-handy-in-case-of-torture"-thingies!

2011-01-12 @ 23:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0