Du är värd att dö för






Dorian är hos farmor och farfar hela veckan och det är bilder som dessa som stillar saknaden lite. Hoppas att allt är bra med Er mina kära läsare. Idag har jag varit på roadtrip med praktiken. Efter att jag sinkat hela gänget genom att komma en halvtimma för sent, tack för den SL, så begav vi oss mot Västerås. Jätteintressant att se hur en Nordikbutik ser ut. Väldigt mycket fina saker. För mycket fint. Ville helst ta med mig hela butiken hem. Men kände att det kanske kan uppfattats som lite framfusigt om praktikanten börjar stjäla redan tredje dagen? Jag väntar nog någon vecka till..

Snart kommer mitt inlägg om Dag 12 - I min handväska. Sjukt spännande. Stay tuned!

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0