Dag 13: Den här veckan

Den här veckan är nog lika fylld med fart som alltid. Fortsätter min praktik på Nordik i 13 veckor till så om dagarna befinner jag mig på Grev Turegatan och pysslar med lite allt möjligt. Imorgon har vi t.ex. vårt försa veckomöte. Trivs jättebra hittills med både arbetskamrater och uppgifter, även om det är hel VANSINNIGT mycket att lära sig. I helgen jobbar Ilkka så jag och Dorian ska leka bara vi två. På lördag kommer eventuellt nästan-grannarna hit och det är ALLTID kul. Annars har jag tänkt försöka, på något omöjligt sätt, ta mig ut till Ikea och kolla på soffa. Blir nog en Beddinge Håvet. Vi hade en sån hemma hos min ömma moder förut och det är en av de skönaste sängarna jag sovit i. Den är inte speciellt vacker men jag tänker mig att våra Manhattankuddar ska få liva upp den samt en fin pläd och tavellister med diverse fotografier ovanför.

Det är nog så min vecka ser ut än så länge, jobb, vardagspussel, mys och lek. Hojtar om jag kommer på nåt mer :)

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0