Selling my soul

Inte riktigt men jag håller på och planerar försäljning av i princip hela vårt bohag. Vill göra om, göra nytt. Dorian ska få världens finaste rum om jag så ska behöva sova på golvet. Sån är jag, inte givmild alltså, men om jag inte får ha något projekt igång hela tiden blir jag vansinnig. Deprimerad, ligger och gråter av rastlöshet, hela kroppen kliar. Jag är inte frisk, på många olika sätt, men jag blir riktigt euforisk av sånt här. Problemet är, som alltid, pengar. Jag vill så mycket men kan så lite. Men jag tänker att om man säljer av grejer och köper nytt borde det gå runt och dessutom får jag inte lika dåligt samvete över mitt masskonsumerande..

Vad tycker ni? Är ni som jag eller är ni, så jävla, nöjda hela tiden?

Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR ATT GÖRA OM O NYTT! SÄLJA O KÖPA ÄR JU D BÄSTA. O KÖPA BGAGNAT



FAN VA KUL HOPPAS PÅ LITE BILDER PÅ DE HELA, SPÄNNANDE



erikaa

2010-12-29 @ 15:03:51
URL: http://taby
Postat av: Emma

jag e nog som du. vill ha nytt nytt nytt hela tiden, jag hatar vårat vardagsrum och vill fixa till det snarast!!

2010-12-29 @ 18:29:27
URL: http://wallmo.blogg.se/
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Jag är som du. Tyvärr. Och alldeels för spontan. Min man blir galen på mig. Jag säljer och köper utan hans vetskap, eller när det är för sent för honom att ha en åsikt. rätt vad det är åker en hylla ut, eller en stol, eller varför inte en bil...? Det är sån jag är, måste ha förändring eller så är jag beroende av att sälja... jag vet inte.



Du sdkriver bra, har inte hunnit läsa mkt men jag fattar tycke för ditt skrivsätt.

2010-12-30 @ 14:26:58
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0