Once more with feeling

Nämen hörrni, om man skulle prova sig på det här med bloggandet igen? Jag stör mig på så jävla mycket grejer så jag kan lika gärna skriva om dom här i stället för att spy galla på Fejjan.

Idag klagar alla på vädret. Det gör folk jämt. Att folk aldrig lär sig att det är okej att se ut som ett påpälsat mumintroll när det är -25 grader celsius? Kom igen, ta av er skämsglajjerna och KLÄ PÅ ER!
(ser ni hur jag här leker med kursiv stil och fet text? Vilket jävla bloggproffs jag är va?)

Imorgon beger vi oss till Vallentuna för julfirande med svärisarna + Dorians farbror med tillhörande familj. Det ska bli trevligt. Personligen hoppas jag att min mage är förberedd på all mat jag kommer hiva i mig denna jul. Det och att alla hemlösa i Täby åtminstone kan få sova inomhus på julafton. Inte mycket jag begär va? Sån.jävla.medmänniska.

Ha det gött nu alla julenissar och nissor så kanske möjligheten finns att vi hörs här igen. Ses här igen? Vad fan säger man?

auff viderzen.

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0