Dag 6: Min dag

Men hur kul är det att berätta om den här jävla skitdagen?

Började med att jag vaknade och hade så ont överallt att jag inte visste om jag skulle gå upp eller bara ligga kvar i sängen och självdö. Inser att jag inte kommer orka ta mig till kyrkan och är tvungen att ringa och avboka, helt värdelöst. Sen fick Dorians farmor komma och hämta honom så han åtminstone kunde få lite stimulans medan hans mor inte gör någon nytta alls. Och sen dess har jag varvat soffan med datorn. Hostat, snörvlat, grinat, varit arg, varit ledsen och känt mig helt värdelös, ensam och övergiven. Mycket som spökar men framförallt den här jävla sjukdomen som haft mig i ett stenhårt grepp sen typ, september? Hatar det.

Jag har iaf ringt CSN och bett dom skicka hit den där jävla studieförsäkran så jag kan få lite pengar, svårt att överleva utan mitt studiebidrag och skickat en förfrågan om läkarbesök. Så lite har jag väl gjort. Ätit choklad. Det har jag också gjort. Och potatisgratäng. Det är redan mörkt ute. Vill ha ljus.

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0