Dag 5: Vad är kärlek?

What is love? Baby don't hurt me.

Kärlek är att vilja vakna med samma person för resten av livet utan att det betyder att det alltid är en rosa bubbla att dela allt med någon. Det är att se någon för första gången och vara helt försvarslös. Det är att torka spyor kl 3 på natten med ett leende och att vara redo att offra allt man någonsin trott på för att någon annan ska vara lycklig. Det är pirret och lugnet man känner när man har hittat rätt. Vare sig det är en vän man äntligen hittar eller den stora kärleken.

Kärlek är något individuellt och ser annorlunda ut för alla.



Ilkka och Dorian är kärlek för mig. Det liv vi delar och de band vi har skapat. Kärleken till Er, min lilla familj, är mig övermäktig.

Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

typ bölar.



:,(

2010-12-28 @ 12:28:42
URL: http://taby.blogg.se/
Postat av: Paula

Aww true love! My har nyss gjort första provet på bröllopsfrisyr. 2 veckor kvar till min o min love gifter oss o underbara du ska va min tärna :)

2010-12-28 @ 14:06:48
Postat av: Daniel

Bölar oxå, så vackert!;)

2010-12-28 @ 20:34:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0