Vildingen

Jag vet inte vad den här ungen tror är möjligt att genomföra, men ibland är hen på väg ut genom typ naveln. Eller varför inte höger eller vänster sida av magen? Eller genom revbenen? Det är konstant disco ska jag tala om. Det har det varit sen v.18 ungefär, verkligen aldrig stilla. Och jag älskar det, även om jag ibland skriker rakt ut när en odefinierbar kroppsdel tar spjärn mot mitt inre i ett försök att rymma.
 
Som att hen vill lugna mig 24/7 "jag lever mamma, känn på den här"
 
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: sarah

Åh vad härligt ♥ stort grattis sabina!

Svar: Tack Sarah!
Sabina

2013-10-21 @ 18:24:17
URL: http://lillagrodans.blogg.se
Postat av: Terése

Vad härligt!... Inte att det gör ont alltså (och fan vad ont det kan göra), men att hen verkligen visar att hen finns, som sagt :)

Igor var också galen i magen, och lika galen är han nu. Var en sådan skön kvinna när vi skulle checka in barnvagnen på flygplatsen. Igor sprang omkring som en tok och skrek glatt, och hon sade lugnt "det är ett aktivt barn det där... det är bra" :P... Vi får se om din illbatting blir en illbatting när hen kommer ut också ^^

2013-10-23 @ 21:58:34
URL: http://bouvierbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0