Drömhem

 
 
Jag är färgknarkare. Jag vill ha ett pippilångstrumphem med färg överallt och mysiga hörnor och roliga lekrum och sömniga sovrum. Just nu är det alldeles för mycket vitt här hemma, jag blir nipprig av vitt. Vitt är sterilt, sterilt är sjukhus för mig. Jag avskyr vår furutrappa, jag vill ha en rosa trappa! Eller gul! Men det får jag nog inte igenom, Ilkka är inte alls lika galen som jag. Men som den ser ut nu, jag blir illamående.
 
Jag vill ha ett öppet, funktionellt 50-talsinspirerat kök, jag vill ha mysiga uteplatser med soffor och stolar och bord och avslappning.
 
Och ska jag vara ärlig känns målet faktiskt inte så långt borta. Det behöver tapetseras lite och så och resten betar vi av nu. Kanske till sommaren?
 
Allt utom köket som får bli ett framtida projekt.
 
Här hämtar jag lite inspiration (från Isabelle McAllister bla. Hon är min idol..)
 
 

Kommentarer
Postat av: Terése Bouvier

Du har bra smak!

2013-04-01 @ 16:28:43
URL: http://bouvierbaby.se
Postat av: Sandra

Fint att Klara gjort röd byrå inspirerad av Camilla Lundsten. Se mer på www.camillalundsten.com och www.littlephant.com

2013-04-06 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0