Hur många rundor ska det krävas?

Så tabletterna har inte haft någon som helst verkan. Det är 13 h sen jag tog dem och när jag pratade med dem på gynakuten för en timme sedan sa de att händer det inte under natten så måste jag komma in igen imorgon bitti för ett femtielfte VUL. Och min ilska bara växer. Jag är inte ledsen längre. Inte alls. Men jag är så evinnerligt jävla förbannad att jag kommer att behöva anger management när det här är över. Om det någonsin är över. Jag kommer behöva kickboxning, skrikterapi och förmodligen något slags jävla knark. Lagligt eller inte, I do not give a fuck. Här förväntar man sig smärta och lite mer blodbad och så får man.. Ingenting? Nä ge dig nu för fan, Livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0