Penn Badgley

Född: 1986
Civilstatus: Dejtar Lenny Kravitz dotter Zoe
Filmer i urval: Easy A, The Stepfather, Greetings From Tim Buckley
(Och så Gossip Girl såklart)



Penn har funnits i mitt liv i några år i och med att jag började följa den numer helt urspårade TV-serien Gossip Girl (som jag precis plöjt igenom senaste säsongen av) Han är den enda av grabbarna i serien som fattat mitt tycke. Nate är för pretty boy och Chuck är faktiskt för ond och väsande (varför detta väsande när han pratar?). Penn är dessutom fantastiskt charmig i Easy A (där en av mina kvinnliga förälsker Emma Stone spelar huvudrollen) och nu har han även fått en roll som innebär att han spelar en av mina absoluta favoriter Jeff Buckley i den kommande filmen Greetings From Tim Buckley. Jag är helt okej med det. Han har en del utseendemässiga likheter med Jeff så jag hoppas på att få möjlighet att betrakta hans prestation snart. (även om jag fortfarande hoppas på en film om Jeffs liv med James Franco i huvudrollen) På just den här bilden har han ju verkligen fått till en kåtblick utan dess like men det är inte en av mina favoriter. Jag gillar honom lite mer skäggig och oförberedd ;)

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: josefin

YUM!

2012-05-15 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0