Sons of Anarchy

Jag har börjat titta på SoA (typ tre år efter alla andra). Jag gillar den, jag gör verkligen det. Men jag kan inte förstå att folk är så besatta av Jax? Seriöst, har ni helt missat seriens verkliga ögongodis?


 


Alltså, jag har så mycket kärlek för den här mannen. Han är så.jävla.snygg. Och jag har de senaste dagarna, förutom plöjt igenom två och en halv säsong av fyra, börjat reflektera över hur ens "smak" ändras när man blir äldre. I tidiga tonår gillade jag blonda pojkbandspaket, absolut INGEN som helst kroppsbehåring fick förekomma. Under den senare delen av tonåren tände jag på indiepopnördar, lite udda och missförstådda. Tänk Seth Cohen. Och så nu. Alltså, Opie (eller Ryan Hurst som han heter på riktigt) är typ det sexigaste jag vet. Skäggig, lång, inte musklig men stor liksom. Beskyddande. Manlig (nä, skrev jag verkligen det?). Mitt 13 åriga jag hade gapflabbat om jag visat den här bilden och ba: du, det här gillar du om 15 år. Men idag: älskar skägg. Fucking love it alltså. Ilkka får inte raka av sig sitt, jag blir förtvivlad varje gång. Och Opie som sagt. Jag tyckte inte alls att han var snygg i Remember the Titans men nu; snyggast i världen. Så nej, jag förstår inte att tjejer blir tokiga i Jax. En typisk snubbe som fått ligga lite för mycket och vet om att han är snygg. Inte min grej.

Nog om det. Ilkka är bäst.

Kärlek

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0