Friskförklarad

Så är statusen nu. Åt två riktiga mål mat igår, alltså varken nudlar eller mariekex utan det var både proteiner och kolhydrater, och idag känner jag mig frisk. Men jag får inte gå till jobbet så jag tittar på dålig dagtv. Just nu: en son som är väldigt, väldigt arg på sin frånvarande pappa. Och en programledare som om möjligt är ännu argare än sonen av oklar anledning. Sen tänkte jag försöka titta på Våra Bästa År för att se hur lite jag missat medan jag varit upptagen med att jobba och ha ett liv.

Det var tänkt att jag skulle ut på en välbehövd dejt med min andra halva ikväll men hon är förkyld och jag är pank så vi skjuter på det ett tag. Men jag bestämde att vi den här våren ska ut minst en gång i månaden för att hitta tillbaka till varandra, till kärleken. Vi har inte umgåtts bara vi på jäääättelänge. Sist jag kommer ihåg var i november när vi sprang Twilightmaraton. Vem jag pratar om? Emma såklart. Min BFF.

I helgen är vi lediga allihopa tillsammans. Alltså, jag och Dorian är alltid lediga tillsammans men i helgen är även mannen hemma. Vi har ingenting planerat. Huset skulle behöva rensas, städas och saneras så jag räknar med att vi ligger på soffan hela helgen.

PPE

Sabina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0