Arbetsdimman

Jag insåg att jag inte hade uppdaterat på en hel vecka och det går ju inte för sig. Tyvärr finns det inte mycket att rapportera. Jag jobbar och står i som vanligt och längtar efter vår! Dels för det lite mildare vädret, även om jag verkligen älskar snö, men också allt roligt som händer fram på vårkanten. Förhoppningsvis kommer renoveringen av vårt badrum igång och det ser vi fram emot då det knappt går att bada för tillfället utan att skapa en mindre översvämmning. Jag har även börjat pula på ett nytt kök då det vi har nu är fruktansvärt opraktiskt och faktiskt inte alls så fint som det kan vara. Ikeas planeringsverktyg är livsfarligt för någon som längtar efter förändring :)

Mår ni bra?

PPE

Sabina

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag blir så lycklig!! :) så du menar att det inte bara är vi hemma hos oss som har frukostdisk på bänken och reklam hög på bordet.. ;) haha...



2012-02-08 @ 21:45:00
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0