Julmusik

 
 
Jag älskar julen. Jag älskar snön, myset, julklapparna, julmaten. Men det finns saker med julen jag inte gillar. Jag gillar inte glögg, lussekatter, pepparkakor och jag fullkomligt avskyr traditionell julmusik. Skadad efter 5 år som butiksarbetare får jag utslag av julhits. Men jag har hittat min egen typ av julmusik, sådant som inte spelas dygnet runt ute i julhandeln.
 
Det här är min absoluta favorit. Jag spelar den året igenom, så bra är den
 
 
 
Sen finns det ungefär två låtar som jag faktiskt gillar trots att de tillhör hitsen och det är O Holy Night  och Fairytale of New York (vem älskar inte Shane?)
 
Jag fullkomligt älskade Lea Micheles Holy Night i Swan Song-avsnittet så jag delar den med er och önskar samtidigt en fantastiskt god jul!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0