Idioter

Jag funderar starkt på att stänga ner internet för evigt. Jag är så jävulusiskt trött på dumjävlar! Det finns risk för att jag snart blir den där som sitter och skriver könsord till folk (alternativt ord med en eller två referenser till avföring) utanför den verkliga debatten för att jag är SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT DISKUTERA MED EFTERBLIVNA! Hur saklig jag än är, hur bra jag än lägger fram mina argument och hur lugn och sansad jag än är så finns det alltid människor som föddes intelligensbefriade som fan inte kan ta en diskussion om någonting utan att
 
  1. Håna en
  2. Förminska det man diskuterar
  3. Bete sig som fjuniga barnrumpor
Problemet är ju att jag älskar det. Jag älskar att ifrågasätta, röra om i grytan, diskutera saker med folk som tycker annorlunda. Men folk verkar tycka att anonymitet är en ursäkt för att bete sig som svin. Jag är ALDRIG anonym när jag debatterar, aldrig! Jag står för det jag tycker och är väldigt bra på att tycka. Och jag har alltid rätt. Jag är fan en jävla LADY när jag diskuterar. Snäll och trevlig, lugn och tillmötesgående. Som en väluppfostrat liten flicka ska vara. Även om jag oftast tycker väldigt högt och starkt är jag aldrig fientlig eller agressiv.
 
Men det här är min blogg. Här får jag svära spotta och fräsa och vara totalt jävla oresonlig. Så därför är jag det från time to time.
 
Klockan är alldeles för tidigt för att tänka konstruktivt.
 
Kärlek
 
Sabina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0