5 saker jag gillar med hösten

  1. All TV! SoA, New Girl, Glee, BBT, HIMYM, Greys Anatomy osv osv. Äntligen lite nya avsnitt!
  2. Att kunna klä sig ordentligt. Har alltid gillat höstmodet mer än sommarmodet. Man får klä på sig, det gillar jag!
  3. Mörkret. Älskar höstmörka kvällar och nätter.
  4. Rutiner. Jag älskar semester, don't get me wrong, men lika skönt tycker jag det är att få komma tillbaka till jobbet och styra upp terminen och gå upp tidigt på mornarna och längta efter helg.
  5. Lunket. Att allt bara är. En del blir ju deprimerade under den här årstiden men jag är tvärtom. Jag har jättesvårt att försonas med vår och all jävla hets och förväntan inför sommaren. Jag får smärtsam prestationsångest och älskar därför det mörka möget som är hösten. Man förväntas inte vara brun, smal, snygg, påhittig eller äventyrlig på samma sätt under hösten som på vår/sommar. 
Har alltid varit och kommer alltid vara en höst/vinter-människa!
 
 
 
Kärlek
 
Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0