Opyntig påsk

Nu tar jag långhelg. Är ledig till tisdag och då har jag öppning, viktigt att komma ihåg!

En fråga, är ni såna som pyntar när det vankas helg? (alltså typ jul, påsk, midsommar, halloween osv)
Jag är verkligen inte det, inte Ilkka heller så Dorians liv kommer kantas av samma gamla syn huset runt året runt. Jag är fruktansvärt ohuslig. Gillar inte att baka, städa, fixa, pynta, dona. Man kan ju undra varför jag flyttade till hus? Trädgården är Ilkkas ansvar. Jag kan skilja på blommor och buskar (nästan iaf) men så långt sträcker sig liksom mitt kunnande och intresse. Är mer en slappapåsoffanglopåfilmdiggahögmusik-människa och är väl en sådan förälder också. Eller, jag gillar naturen. Kan vara ute och gå i timmar på helgerna jag har själv med Dorian. Men annars är jag en sån där som Familjelivare förmodligen skulle kalla för latmorsasomförstörsittbarn.

Glad påsk på er i alla fall, pyntig eller ej :)

Kärlek

Sabina

Kommentarer
Postat av: erika

jul o påsk pyntar vi. inte resten. inte gjort hittils iaf. men firar gärna alla tillfällen som ges ;)

2012-04-05 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0