En vanlig dag fast ändå inte

Jag försov mig imorse. Händer i princip aldrig. Måste kommit åt stäng av-knappen istället för snoozen. Jag hann iaf duscha, tvätta och föna håret, borsta tänderna och klä på mig på 18 minuter. Sjukt effektivt om ni frågar mig! Dagen har känts ovan och konstig. Jag är vanligtvis på jobbet en kvart innan jag börjar men idag slängdes jag in i stress och panik eftersom jag trots min tidseffektivitet kom för sent pga tåget som också måste tagit sovmorgon. När det sen var dags att gå hem kändes det som klockan var en timme tidigare. Tänk att en hel dag kan vändas upp och ner av att den inte startar som den brukar. Konstigt..

Nu sitter Dorian och tittar på Antz och jag har dåligt samvete. Dels för att jag sitter framför datorn men framförallt för att Dorian inte har några leksaker. Har har han ju men de är undanplockade för visningar av lägenheten. Känns så kämpigt att släpa allt fram och tillbaka emellan så han får nöja sig med rita, leka med lera och se på film. Jag vill så gärna flytta nu så jag kan få ge honom det där lekrummet. Han har en helt fantastisk fantasi och älskar att leka rollekar så han behöver verkligen utrymmet och materialet. Vill flytta nu nu nu!

PPE

Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå ja förstår att ni vill flytta NUUU o jag lääängtar tills ni bor häär näär!! :D

2011-09-19 @ 21:02:50
Postat av: josefin

I'm impressed!

2011-09-20 @ 08:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0