Den där ilskan

För typ två år sen hade jag behövt den här låten. Den hade nog hjälpt mig i mitt sorgarbete. För SOM jag har tänkt allt han sjunger. Den där intensiva ilskan gentemot personen har släppt, inget snack om saken. Vem orkar gå omkring och vara arg på en som du? Inte jag iaf. Jag kommer till och med ihåg när ilskan en dag plötsligt var borta. Det tog ett tag men jag kommer minnas den dagen för alltid. Dagen då jag kände mig 50 kg lättare.

Men alltså, hahaha den här låten är fantastisk.




Sen måste jag ju erkänna att det faktiskt var min mamma som tipsade mig om den här låten. Min mamma som var den första att varna mig för henne. Energitjyven. Jag skulle ha litat på min mammas magkänsla för 13 år sen.

PPE

Sabina

Kommentarer
Postat av: Janet

åååh sabina herregud, ja ja och JAA! Jag har själv haft en energitjyv i mitt liv som förstörde och ödelade såå mycket. Min mama varnade mig också, redan i 7an. Min "bästis". Två år har nu gått och jag har aldrig mått bättre, men nu försöker hon mygla sig tillbaka in i mitt liv och skriver mail efter mail om hur ledsen hon är, hur mycket hon saknar mig. patetiska jävel. Dagen jag tappade de 50kg var då solen sken på nytt, jag var så arg så länge, så arg och besviken. Tror jag ska skicka denna låten till henne! ppdig och fan va fin Dorian är!

2011-07-15 @ 11:01:00
Postat av: Mamma

Som sagt.. Mamma har alltid rätt. Puss

2011-07-21 @ 00:10:45
Postat av: Sabina

Janet! Jag älskar att du läser. Och visst är det sjukt att man ibland inte kan se det som är så pinsamt uppenbart? Att man hellre är ensam i grupp än för sig själv? Det var ett jobbigt steg att ta men hade jag inte gjort det hade jag inte haft någon energi kvar idag. Ingen alls, hon hade sugit ur varenda droppe.



P.S Dorian hälsar att du kan va fin! D.S

2011-07-22 @ 00:13:09
URL: http://alphabettown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0