Å bloggen, jag försummar dig så

Hallå där ute! Vi börjar komma tillrätta här hemma i huset. Alla möbler är inhandlade och på väg att hamna på rätt plats. Fick tex upp soffan igår och den är perfekt. Alltså, helt perfekt. Vår nya säng likaså. Det ser dock fortfarande ut som ett bombnedslag här hemma så bilder får vänta. Vi håller i julfirandet i år så städat kommer det att vara :) Jul förresten. Tiden går så himla fort. Om mindre än två månader blir Dorian tre år gammal. TRE ÅR?! Vad hände med min bebis som skrek sig igenom sina första två levnadsmånader? Sjukt. Han är fortfarande inne i sin (mindre) trevliga period. Mycket trots och testande av gränser. Men det hör till. Skitungen försöker frigöra sig från oss och bli en individ. Hur har han mage? frågar jag mig själv men inser att han är SÅ min son. Ofattbart kort tålamod, högljudd, går sin egen väg och en vilja av stål. Dramatisk är han också men det har han fått av någon annan.. Vi börjar bli sugna på syskon här hemma men jag lämnar ämnet med det uttalandet. Det är alltså inte JAG som är sugen längre utan VI. Jag tittar på Starsky & Hutch denna fina lördagskväll och Ilkka bygger skoskåp.

Egentligen borde jag ta på mig hörlurarna och lyssna på den här:



För jag är så jävla trött på regnet. Jag vill ha snö nu!!

Hoppas ni mår bra där ute.

PPE

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0