Eh, föjååååt

Nej det kom inget vettigt inlägg igår heller. Orken tryter och åskan går. Eller nåt liknande. Har väl inget att rapportera idag heller? Ilkka lagar mat och snart ska vi äta den. Jobbet går bra, trivs himla fint med både personal och barn så allt är liksom lugna gatan här. Helgen blir fin, middag i stan imorgon med vänner och kräftor med familj på lördag. På söndag har vi visning på lägenheten och under den tiden går vi på loppisen. Jag älskar loppisar. Har en hel lista med saker jag vill ha till nya huset. Får se om jag hittar något av det :)

Dagens nyhet är iaf att licensjakten på varg uteblir i år. Istället har man valt att kalla det "utökad skyddsjakt" och får således fortsätta mörda de finaste djuren vi har av ingen anledning alls. Jag blir vansinnig. Men det är ju inget nytt. (Nu trodde ni kanske att jag skulle skriva att Vickans graviditet var dagens nyhet men i ärlighetens namn kunde jag inte bry mig mindre. Jag är helt övetygad om att när den här lilla ungen är vuxen så har vi annat statsskick i det här landet. *håller tummarna*)

PPE

Sabina

Kommentarer
Postat av: josefin

åh, jag visste inte att du skulle med ikväll och träffa Klas! Jag har tyvärr andra planer, som säkert blir roliga dom med så klart :), men hade ju varit roligt att hänga med er! Men vi kanske ses i vimlet någon stans ;) Ha en trevlig kväll!

2011-08-19 @ 08:13:50
Postat av: Sabina

Eh, jag stannade hemma så det var nog bra att du inte heller följde med. Tänk vad tråkigt du haft utan mig? :P

2011-08-23 @ 22:09:07
URL: http://alphabettown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0