Det händer inte mycket här

Jag vet. Och jag kan inte skylla på att inget händer i mitt liv för jag började ju jobba för första gången, for real, på typ fyra år förra veckan. Har ju varit föräldraledig, pluggat och extrajobbat lite men nu är det på riktigt. Men orden tar sig liksom inte riktigt ut ur huvudet och ner i fingrarna. De fastnar någonstans på vägen och jag ber om ursäkt för det. Ska försöka få ihop ett vettigt inlägg ikväll men om det inte händer ber jag om ursäkt på förhand.

Men ett jättestort GRATTIS till min vän Erika hinner jag såklart med som fick sin fina tvåa för några dagar sen! Han är sååå fin och jag längtar efter vår nästa! In och gratta henne nu allihop för annars gnisslar jag tänder, spelar in det och skickar till er. Eller nåt..

PPE

Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sabina vilket grattulerande :D



KRAM!!!erika

2011-08-17 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0