There is a light that never goes out

Vad gör man när katten är borta? Med detta menar jag självklart att min man ILKKA (väljer till skillnad från många andra kända bloggerskor att helt och fullt outa min familj här på bloggen, lite av en rebell kan man tycka) gått och lagt sig och jag söker med ljus och lykta efter bus att hitta på. Själv sov jag nämligen typ tre timmar när vi kom hem från täby centrum i eftermiddags. Så ansträngande tycke jag att det var att trängas bland alla jävla sista minuten shoppare som köper på sig onödigheter inför julen, det är sant. Jag deckade likt en 13 åring vid sin första fylla.

Bus jag kommit på hittills:

*äta upp allt julgodis


....redan gjort....

Slut på idéer. Jag är så jävla lame ibland. Lama betyder lam på engelska. Fråga mig, jag vet för jag skrev en engelska tenta idag. Sjukt lärorikt för någon som talat impecible engelska sen hon var typ fem?

Nog med skryt. Se på tv? Don't mind if I do!

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0