Saker på min (och Oms) önskelista

 
 
Det är ju snart jul och i sann barnanda kommer här min önskelista! En del saker kanske passar Om (arbetsnamnet på den där som väntas komma runt just jul) bättre men en del saker är till mig. Och Om. Okej, mest till Om men jag kan inte komma på något jag önskar mig..
 
Ett babygym
 
 En matchande sängmobil
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen önskar jag mig TV-serierboxar. Typ Supernatural (1-8), Buffy (alla säsonger utom första)  och Glee (1-4). Jag önskar mig även en bok. Presentkort är också alltid uppskattat, typ H&M.
 
De översta sakerna tar jag gärna emot som tidiga julklappar, gillar att ha saker färdigt så snabbt som möjligt och är inte ett dugg bortskämd som ber om saker som en liten skitunge :)
 
Tack på förhand ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0