Elliott Smith 1969-2003

 
 
Jag har haft en del idoler genom åren, gillat många lagom mycket typ. Men den här människan finns längst in i hjärtat och stannar där tills jag dör och bortom det. Hans musik, hans liv, den han var och fortsätter vara kommer alltid att betyda otroligt mycket för mig. Hans musik ska spelas på mitt bröllop och min begravning och Om kommer att bära hans namn när hen anländer. Jag saknar honom fast jag aldrig träffat honom och det smärtar mig att han inte kan göra musik längre.
 
Idag är det tio år sedan han dog. Idag ska jag minnas honom hela dagen ♥
 
 
 
Vila i frid
 
 

Kommentarer
Postat av: cissi

Jag är sugen på en elliott också!! Tyckte typ att iris var en elliott ett tag, men sen va hon inte det..men kanske nästa gång! Fint i vilket fall. Och fint med hyllning som det ändå blir från din sida :)

2013-10-24 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0