Dorians önskelista

Dorians önskelista, den han själv dikterat, är väl inte särskilt fantasifull. Vad som helst med Star Wars önskas. Typ lasersvärd, Lego Star Warsspel till X-box 360, Lego byggsatser (som att han inte har alla). Vi har köpt en resväska och kommer att köpa Jabbas Palace till honom och jag vet att hans moster kommer att köpa en Jedimorgonrock och en R2D2-spargris. Annars är liksom allt annat uppskattat hos vår lilla Star Warsnörd och jag vet att hans far är av samma uppfattning :)
 
Så vad önskar jag mig till honom? Utklädningskläder i alla dess former, klänningar, peruker, accessoarer superhjältedräkter, djurdräkter. Han älskar att klä ut sig och eftersom han växer som ogräs har han nu växt ur nästan alla kostymer han har. Framförallt sina klänningar som han blivit så stor för att han spräckt dem i sömmarna :) H&M har jättemycket fint just nu så det är ett tips! (Jag var tvungen att dela upp det i två länkar eftersom H&M envisas med att dela upp till och med maskeradkläder efter kön. SUCK) Jag skulle satsa på stl 122-128 för att kläderna ska kunna användas längre.
 
Jag skulle även uppskatta normbrytande böcker förslagsvis Anette Skåhlberg.
 
Sen kommer jag tyvärr inte på mer. Han är liksom ungen som har allt han behöver och just nu gör han inte mycket annat än bygger med Lego. Sen fyller han ju år en månad efter jul så lite får man ju spara till dess!

Kommentarer
Postat av: Terése

Men det måste ju finnas star wars lego!... men det kanske han redan har :P

Skön önskelista hur som helst.

Svar: Ja det var såna byggsatser jag syftade på. Inte så tydligt skrivet kanske :) Jabbas Palace som vi ska köpa är en sådan :) Han har en massa redan, framförallt tack vare att min kära mor har svårt att gå in i en leksaksaffär med honom utan att köpa en ny..
Sabina

2013-10-15 @ 20:23:15
URL: http://bouvierbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0