Kan vi prata om Dean Winchester?

 
 
Alltså. Är det någon som ser Supernatural? Jag är nog sist på bollen men. Fan vad jag älskar bröderna Winchester. Framförallt Dean *är helt nerkärad*
 
Det är egentligen ett mysterium att jag inte kommit igång med den här serien än som ju faktiskt är inne på sin åttonde säsong nu. Har allt jag gillar: killar att gilla, övernaturliga grejer och massa spännande action (the good kind)
 
Men i alla fall. Dean. Så inte min typ egentligen! Jag gillade inte Jensen i DC, jag gillade honom inte i Smallville och knappt ens i Days of Our Lives när han var med där. Sam är mer min typ men honom har jag inte greppat alls. Kan ha med hans klena karaktär i Gilmore Girls att göra men jag vet inte. Är helt såld på Dean allafall.
 
Har hunnit in i mitten av andra säsongen och jag hoppas den aldrig slutar. ALDRIG!
 
 
Amen ni fattar ju.
 
*SWOON*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0