"Kan vi lyssna på den där där jag går på stan?"

 
 
Det här är en av de låtar som finns med på Dorians dopskiva som vi gav honom när han namngavs. Jag har talat om för honom att den är hans och han älskar den ♥
 
 
 
 
 
 
Av alla Doktor Kosmos låtskatter är det här min favorit. En homage till en son, en perfekt beskrivning av vår relation till Dorian och hur extraordinär vi tycker att han är. Vi såg Doktor Kosmos live på Arvika 08 när Dorian låg i magen men de spelade tyvärr inte denna. Eller så hann de med den i början som vi missade eftersom vi va på Krunegård då (som också har en låt med på dopskivan)
Jag tänkte lägga upp lite låtar från Dorians skiva framöver, kanske att jag lägger upp lite citat från albumet han fick till skivan också. Albumet är fyllt med foton från hans första månader samt några textrader om varför vi valt låtarna. Om vi någon gång välsignas med en till unge har jag redan en låtlista (halvt) färdig. Tycker det är en fin present att ge till det finaste man har ♥
 
UPPDATERING:
 
 
 
Där är sidan som tillhör låten ovan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0