Josh Duhamel

 
 
Född: 1972
Civilstatus: Gift med Fergie från Black Eyed Peas (booooo)
Filmer i urval: Transformers 1, 2, och 3, Life as We Know It, New Year's Eve

 
 
Alltså, det här är en man som jag verkligen inte vill erkänna att jag är attraherad av. Av den enkla anledningen att han är så jävla in your FACE snygg! Och sånt gillar inte jag, egentligen. Men det är väl bara att erkänna att gud måste ha haft en bra dag på jobbet när hen skapade detta fina exemplar. Kommer faktiskt inte ihåg var jag såg honom först, men förmodligen Las Vegas eller Transformers. Sen är han med i en av mina favoritfilmer The Romantics. Den är fantastiskt bra, han hånglar med Katie Holmes. Se den!
 
 

Kommentarer
Postat av: sarah

I Like!!!
haha.. gillar din "gud måste haft en väldigt bra dag på jobbet"

2012-08-08 @ 21:06:05
URL: http://lillagrodans.blogg.se
Postat av: Anonym

och jag gillar din "Den är fantastiskt bra, han hånglar med Katie Holmes. Se den!" haha :)

Svar: Haha han gör ju det! Rätt brutalt också. Jag älskar ju Katie med och blev överlycklig när det blev känt att hon skulle skilja sig från Psycho-Tom :D
Sabina

2012-08-08 @ 23:29:51
Postat av: josefin

anonym = josefin... verkar vara nåt knas här.. när jag skulle publicera förra kommentaren kom det upp ett lustigt felmeddelande om att en ko tagit sig in i serverrummet. igen. ?!... och nu ser jag att det står "anonym" i stället för mitt fina namn! får se hur det går nu! Hepp!

Svar: Kon är härlig. Det är liksom svårt att bli arg när hen dyker upp! Gissar att det är det som är meningen..
Sabina

2012-08-08 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0