Klockan är jättemycket!

Jag blir ett monster av att vara hemma för många dagar i streck. Idag anklagade jag tex Ilkka för att vara stökboven i det här huset. Som att det är han som står för allt stök när jag så väl vet att jag nog är värst ändå. Eller är jag? Jag skickade iaf ett långt och aggressivt sms om hur missnöjd jag var med honom. Hur står han ut? Jag vet inte. Ingen vet. Jag blir även smått förvirrad av att inte få frisk luft. Är det måndag idag? När är det jul? Såna viktiga frågor upptar min tankeverksamhet. Hemsk är jag.

Idag gick jag och Ilkka igenom de potentiella Osacrsnomineringarna så vi vet vilka filmer vi ska se innan galan går av stapeln. Det gör vi varje år. Jag tar till och med ledigt dagen efter för att se den.

Nästa år ska vi inte ha mossa i adventsljusstaken.

Godnatt

PPE

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0