I need som fine wine and you, you need to be nicer.

Dag 3 ska ju handla om vad jag ätit. Problemet är att jag inte ätit något idag, förutom den obligatoriska julaskschokladen som alltid slinker ner när jag vaknar vilket var vid 6.00 idag.

DOCK är det mycket troligt att jag äter ute idag då jag ska iväg till kontoret på Nordik för lite fix och sen middag. Kanske tom kan fota maten och komma igång med mobilbloggningen? Man vet aldrig. Jag är full av överaskningar. Vet ni t.ex. att jag kan blåsa bubblor med saliv och sen blåsa iväg dom? Nä just det. Full av överaskningar som sagt.

Sabina

Kommentarer
Postat av: josefin

I'll have to see it to believe it!

2010-12-27 @ 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0