Tänker inte be om ursäkt för dåligt bloggande

Jag har annat för mig! Pga jobbar, har unge och hus osv. Nej men, allvarligt. Har inte hänt så mycket på senaste, allt lunkar på i trivsam takt. Det är höst, det blir mörkt tidigare och ljust senare. Man kan plocka svamp (andra, inte jag) och äntligetn njuta av lite frisk luft.
 
Vad gör ni andra? Nej men alltså jag vet att det är dötrist att läsa några oinspirerade rader men jag kanske återkommer med lite raljerande senare. Har funderat på att starta en ny kategori som heter Sabinas Övertygelser där jag skriver ner saker som jag är övertygad om. Vad sägs?
 
Kärlek
 
Sabina

Kommentarer
Postat av: Cissi

låter bra!

2012-09-12 @ 17:55:26
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0