Saker vi gjort i sommar

 
 
 
 
Vi inledde med lite vattkoppor i slutet av Maj
 
 
Jag var på möhippa i början av Juni. Nästa helg gifter hon sig!
 
 
Vi var på Polismuseet med våra älskade grannar
 
 
Vi har åkt bräda
 
 
Vi var på Dorians första sommaravslutning på förskolan (notera bulan mellan brynen han passade på att utsmycka sig med samma dag..)
 
 
I mitten av juni var jag på stugsemester med de här galningarna (och Samra såklart, precis lika vild)
 
 
Jag våldförde mig på Traderas teaksortiment och inhandlade bland annat två såna här:
 
 
Vi firade midsommar på Rönninge By. På kvällen fick Dorian hög feber och när vi åkte in till läkaren dagen efter visade det sig att hans sänka var skyhög så det blev penicillin i tio dagar för vildingen.
 
 
Jag har gått bananer och fotat Dorian jättejättejättemycket. Fruktansvärt tacksamt motiv!
 
 
Jag gick till fina Mia och blev (enligt egen uppfattning) BLOND!
 
 
Jag införskaffade mig en ny tavla (som idag hänger på väggen)
 
 
Dorian trillade och slog sig en del. En HEL del..
 
 
Många inomhusaktiviteter flyttades ut
 
 
MÅNGA aktiviteter..
 
 
Vi pussades mycket
 
 
Dorian ritade den första bilden på vår familj och mitt hjärta exploderade
 
 
Jag blev hjälte
 
 
Jag blev en person som tog in snittblommor från den egna trädgården och satte i vas..
 
 
Grannarna kom hem efter två veckor i Spanien och gladast av alla var vildingen
 
 
Dorian har självklart hängt med sin BFF en himla massa jättemycket
 
 
Vi gjorde om hallen som nu ser ut så här:
 
 
Vi hängde med Charlie
 
 
Jag målade tillsammans med en av världens bästa människor
 
 
Fotade honom mycket som sagt
 
 
Fick en snabb blick in i framtiden
 
 
...
 

 
Min BFF med familj kom äntligen på besök! De här två har känt varandra hela sina liv <3
 
 
Dorians rum fick sig ett välbehövt fix och utsmyckades bl.a. med de här tavellisterna där hans favoritböcker trängs.
 
 
Vi följde med Henrik, Samra och Elias till Rosersberg slott där vi grillade korv och badade fötterna!
 
 
Den 25/7 fotade jag en dubbelregnbåge. Dubbelt så fin som en enkel!
 
 
Vi myste i grannarnas soffa
 
 
Jag färdigställde äntligen Dorians kök!
 
 
Vi larvade oss i vanlig ordning
 
 
Och sist men inte minst så var vi på Junibacken en tisdag i Juli som började med strålande sol och slutade med ett vansinnigt hällregn som tvingade oss att söka skydd på Junibackens barnvagnsparkering. Dorian hade fantastiskt kul där inne trots 2.5 timmars väntan på huvudattraktionen och jag grät hela sagotåget igenom!
 
 
Det var vår semester i foto. Inser att det blev världens längsta inlägg men då min blogg vanligtvis är väldigt sparsmakad på foton hoppas jag att ni, mina kära läsare, har överseende med det.
 
Kärlek
 
Sabina
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0