Garrett Hedlund

Född: 1984
Civilstatus: Ryktas dejta Kirsten Dunst (lucky gal)
Filmer i urval: Friday Night Lights, Four Brothers, On The Road




Jag upptäckte Garrett första gången när jag såg den helfåniga filmen Georgia Rule. Där är han mest långhårig och inte ett dugg charmig. Sen såg jag den, om möjligt, ännu fånigare filmen Country Strong. Resten är en guuuudvadhanärsnygg-historia. Nu ser jag fram emot att få se honom göra Dean Moriarty i kommande On The Road där ännu en av mina favorithunkar är med (Tom Sturridge som även han kommer att få ett eget inlägg). Han är den (förmodligen) enda blond-och-blåögda mannen på min lilla lista då jag tycks dras till mörkhåriga skönheter med bruna ögon.. Han är för övrigt lite svensk! Men bara lite, som de flesta svenskar i Hollywood.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: sarah

Han var söt! Vet nog inte riktigt vem han är... but keep them coming! Behöver lite ögongodis utöver A haha...:)

2012-04-23 @ 10:15:12
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0