Sorry Schmorry

Bloggtorkan invaderade min kropp och det tog ett tag att sanera.

Lite helgupdate: Spenderade fredagen hos min andra familj i Vallentuna. Det blev öl, skitsnack och övernattning. Åkte därifrån runt 15 på lördagseftermiddagen. Mötte sen upp frun i familjen för en spännande kväll som innehöll så mycket nytt att jag blev alldeles exhalterad av intrycken! Först var det snabb förfest i en lägenhet på Gullmarsplan, sen vidare till Tyresö för en timmes bowling, jag var S.Ä.M.S.T, och sen vidare på hemmafest med ett gäng sköna människor i samma kommun. Efter en omgång Beerpong, så jävla americano, blev några av oss lite överförfriskade så vi åkte hem och jag var hemma... Nån gång, ingen aning om exakta klockslaget faktiskt. Idag har jag och Dorian tittat på film och sovit.

Imorgon är det alla hjärtans dag och vi firar traditionellt med dinner and a movie. Hur gör ni??

PPE


Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0